Nieuwe positionering SportStroom

Wij hebben de afgelopen tijd met heel veel energie gewerkt aan het maken van een nieuwe positionering voor SportStroom. SportStroom ondersteunt sportverenigingen bij het toekomstbestendig maken van verenigingen op duurzaamheid gebied.

Waarin ze zich voorheen positioneerde als bestuurder die aan tafel zit bij andere sportbestuurders om energie te leveren (“Door bestuurders voor bestuurders”), staan ze de laatste jaren steeds meer langs de kant van het veld om de sportverenigingen te coachen in het verduurzamen. Ze coachen de verenigingen met verduurzamen op het gebied van financieringen, subsidies, bouwkundig advies en vervolgens met de realisatie van de plannen. Het was tijd om mee te bewegen met deze verandering. De nieuwe positionering van SportStroom is “energiecoach van sportverenigingen” geworden (een over nagedacht inkoppertje).We hebben samen met de opdrachtgever de klantenreis in kaart gebracht en gekeken welke middelen extra aandacht nodig hadden.

Om de nieuwe positionering goed neer te zetten zijn we aan de slag gegaan met hun visuele identiteit én een vernieuwde website (de vorige website van SportStroom hebben we vier jaar geleden ook voor ze gemaakt). De positionering en de huisstijl passen nu weer helemaal bij waar de organisatie voor staat. SportStroom kan zich nu weer volledig bezighouden met hun ultieme doel: alle Nederlandse sportverenigingen energieneutraal maken.Wij zijn blij met het resultaat en niet geheel onbelangrijk, de opdrachtgever ook!
 
Nieuwsgierig geworden? Surf, ren, fiets, roei of fierljep dan naar: https://www.sportstroom.nl

, ,