Online Media Koffer wordt Compion

We hebben groot nieuws voor je! Vol trots (en met een beetje spanning) onthullen we dat Online Media Koffer binnenkort opereert onder een nieuwe naam: Compion. In deze blog vertellen we je wat er achter deze naam zit én hoe je zelf ook mee kan testen in onze rebranding.

De naam is een compacte, soepel over de tong lopende verbastering op het woord compagnon. Compion is namelijk jouw compagnon, of beter gezegd: vaste communicatiepartner. Wij streven met onze doelgroep naar een langdurige samenwerking en geloven dat de kracht van een merk zich pas écht uit door middel van consistentie en herhaling over een langere periode. Als een vaste, toegewijde communicatiepartner helpen we dit te realiseren.

Deze stap vooruit ligt in het verlengde van onze nieuw verschoven koers naar zowel online- als offline communicatie (lees hier de blog). De naam ONLINE Media Koffer dekt niet meer de lading en daarom kozen we voor een nieuwe naam. Met Compion hebben we een merknaam die krachtig bij onze hernieuwde positionering past.

Hoewel het gebruikelijk is om een nieuwe naam direct met een huisstijl te presenteren, willen wij jullie graag meenemen in onze werkwijze naar een volledige rebranding. Daarom kiezen we ervoor om de naam Compion zonder aanvullende aankleding of merkbeleving al vrij te geven. Aan de hand van een testpanel zullen wij de komende weken onze branding verder realiseren en medio april presenteren we het complete merk!

Van tijd tot tijd vullen we deze blog aan met de laatste stand van zaken. Wil je als eerste op de hoogte blijven én meesturen op onze nieuwe koers? Neem dan deel aan het testpanel.

Gezocht: Testpanel voor branding Compion

Om te testen of wij op de goede weg zijn, willen we graag jouw input voor onze rebranding! Als lid van Testpanel Rebranding vragen wij, eens in de twee weken, een paar minuutjes van jouw tijd om drie vragen te beantwoorden.

Wat levert dit jou op?

• Onze eeuwige dank dat jij ons hielp om Compion vorm te geven
• Invloed op iedere stap die wij zetten tijdens onze rebranding
• Een VIP-uitnodiging voor onze launchparty!

Dat wil jij toch ook? Meld je hier aan en word onze rots in de ‘branding’: Inschrijven voor het testpanel