Blog

Online Media Koffer wordt Compion

We hebben groot nieuws voor je! Vol trots (en met een beetje spanning) onthullen we dat Online Media Koffer vanaf 1 juni opereert onder een nieuwe naam: Compion. Ook vindt er een volledige rebranding plaats. Alles over de rebranding lees je in deze blog, die we van tijd tot tijd aanvullen. Zo blijf jij op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Wil je als eerste op de hoogte zijn van nieuws en ontwikkelingen omtrent OMK en Compion? Schrijf je dan in om updates per e-mail te ontvangen.

Lees verder “Online Media Koffer wordt Compion

OMK verwelkomt twee nieuwe teamleden!

Sinds kort versterken een tweetal frisse stagiaires ons team: Marrit Slump en Tanja Visser! Marrit is in essentie stagiaire marketing, maar ontpopte zich al snel als een waar manusje van alles. Ze doet onderzoek naar het eerste aanraakmoment in de customer journey en haar hoofd barst haast van de creatieve concepten.

Tanja is onze nieuwe grafisch vormgever en tovert in een handomdraai een grafisch kunstwerk uit haar virtuele computermouw. Later wil ze hiermee zelfs de kunstacademie trotseren!

Welkom in het team dames én natuurlijk veel succes tijdens jullie stageperiode!

Dit zijn de 7 communicatietrends die je in de gaten moet houden in 2019

Ben je inmiddels al een beetje aan het nieuwe jaar gewend? Mooi! Wat ons betreft is het nu weer tijd om vooruit te kijken. Het communicatievak staat nooit stil en dus zijn er ook in 2019 weer allemaal nieuwe ontwikkelingen. Of nieuwe? Het zijn vooral de grote trends uit 2018 die nóg sterker doorzetten. Om je alvast een vakinhoudelijke sneak peak te geven van deze trends, hebben wij er zeven op een rijtje gezet!

Lees verder “Dit zijn de 7 communicatietrends die je in de gaten moet houden in 2019″

Met deze 6 tips bereik je senioren

Waar we het in onze vorige blog hadden over jongeren, gaat deze blog een hele andere kant op: het bereiken van senioren! Om even wat recente feiten over deze doelgroep te benoemen: Ze hebben relatief gezien veel tijd, rijden meer kilometers met de auto, kopen steeds vaker online dingen en maken steeds meer gebruik van social media. Als je je dan ook nog eens bedenkt dat een huishouden met één 65+er een gemiddeld vermogen heeft van 245 duizend euro (!!)  (bron) kan je er toch echt niet omheen dat dit een goede doelgroep is om jouw marketing op te focussen. Heb jij een product of dienst geschikt voor ouderen of ben jij van plan dit gaan ontwikkelen? Lucky you! Met deze 6 tips bereik je senioren het beste.

Lees verder “Met deze 6 tips bereik je senioren

Zo bereik je de doelgroep jongeren

Maar liefst 12% van de gehele Nederlandse bevolking bestaat uit jongeren. Dat is een flinke doelgroep om je marketing op af te stemmen maar ook een best lastige. Het brein van jongeren wordt constant geprikkeld door een doorlopende stroom aan informatie, jij als bedrijf moet daar maar eens tussen zien te komen. Hulp is echter nabij: lees in deze blog hoe jij kan shinen tussen die digitale prikkels, welke trends er spelen onder jongeren en wat je als bedrijf moet doen om deze doelgroep omver te blazen.

Lees verder “Zo bereik je de doelgroep jongeren

, ,